Carine Salongi Veebipood

Müügitingimused

  1. Tingimuste ulatus ja kehtivus
      1. Tingimused kehtivad isiku (edaspidi Klient) ja ostukeskkonna www.carinesalong.ee (edaspidi e-pood) omaniku CARINE SALONG OÜ (edaspidi Müüja) vahel e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
      2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
      3. E-pood jätab endale õiguse teha kasutustingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.carinesalong.ee.
      4. Käesolevad kasutustingimused kehtivad alates 01.01.2021.
  2. Tooted
      1. E-poes müüdavate toodete hinnad on eurodes.
      2. E-poes müüdavate toodete hinnas sisaldub käibemaks.
      3. Toodete hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata.
      4. E-poes olevad toodete pildid on illustratiivse tähendusega ja võivad erineda tegelikest toodetest. (Minimaalselt ja sõltuvalt kuvari seadistusest)
  3. Toodete eest tasumine
      1. Toodete eest saab tasuda pangalingiga, ülekandega ja ESTO järelmaksuga.
      2. Ülekandega tasumisel märkida selgitusse tellimuse number.
      3. Esitatud tellimuse eest tuleb tasuda 2 tööpäeva jooksul, vastasel juhul võib e-pood tellimuse tühistada.
  4. Toodete tarnimine
      1. Eesti
        1. E-poe toodete kohaletoimetamisel Eesti piires postikulu ei lisandu juhul, kui ostukorvi kogumaksumus on 100 € (ükssada eurot) või rohkem.
        2. Tarneaeg on 1-5 tööpäeva.
        3. Tooted toimetatakse Kliendile SmartPOSTi, Omniva või DPD pakiautomaati.
      2. NB! Rahvusvahelist saatmise teenust CARINE SALONG OÜ ei paku.
      3. Tasuta tarne ja Tulen ise järgi võimaluse tingimused
        1. E-poe toodete kohaletoimetamisel Eesti piires postikulu ei lisandu juhul, kui ostukorvi kogumaksumus on 100 € (ükssada eurot) või rohkem.
        2. Külmal ajal Omniva pakiautomaati kauba tellimine kliendi enda vastutusel.
        3. NB! Tulen ise järgi varianti kasutades andke palun teada enda saabumisest klienditeeninduse telefonil +372 503 3317 või saatke e-kiri aadressile karine.terzjan@gmail.com..
      4. Klient on kohustatud enne tellimuse sooritamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
      5. Klient saab kauba omanikuks pärast selle eest tasumist.
  5. Kupongid
      1. Kuponge jagab e-pood avalike kampaaniate raames või personaalselt.
      2. Kupongi kehtivusperiood on välja toodud iga kupongi tingimustes.
      3. Kupongil võib olla tootepõhine fikseeritud soodustus, ostukorvi protsentuaalne soodustus või ostukorvi fikseeritud soodustus.
      4. Kupongi ei ole võimalik kasutada juba soodushinnaga toodete eest tasumisel ega soodushinnaga tooteid sisaldava ostukorvi eest, kui seda pole eraldi välja toodud kupongi tingimustes.
      5. Kupongiga saab tasuda toodete eest täies mahus, kui kupongi väärtus on võrdne või suurem kui toodete summa.
      6. Kupongiga ei ole võimalik tasuda toodete transpordi eest, kui seda pole eraldi välja toodud kupongi tingimustes.
      7. Kupongi summat ületava osa ning transpordi eest tasub Klient.
  6. Tagastamisõigus 14 päeva
      1. Kliendil on e-poest ostetud kaubale alates kauba kättesaamisest 14-päevane lepingust taganemise õigus (edaspidi 14-päevane tagastusõigus) vastavalt allpool toodud lepingutingimustele.
      2. Ostes e-poest, nõustub Klient 14-päevase tagastusõiguse kasutamiseks järgmiste tingimustega:
        1. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis.
        2. Toote tagastamiseks palun saatke vabas vormis taganemisavaldus aadressile karine.terzjan@gmail.com, et leppida kokku edasiste toimingute suhtes. Toote saab tagastada kasutades SmartPOSTi, Omniva või DPD pakiautomaate.
        3. Kauba tagastamiskulud kannab Klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.
        4. Kauba tagastamise korral tagastatakse Kliendile ostu eest tasutud summa esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14-päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest.
        5. CARINE SALONG OÜ võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Klient on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
        6. CARINE SALONG OÜ jätab endale õiguse tellimuse aktsepteerimisest loobuda või tellimuse täitmisest loobuda, näiteks kuid mitte ainult, juhul kui hinnakirjas on avaldatud ekslikult vale hind.
  7. Vastutus ja vääramatu jõud
      1. Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate tingimuste rikkumisega teisele poolele tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
      2. Müüja ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Müüja ei saanud mõjutada, ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).
  8. Isikuandmete töötlemine
      1. Klient annab e-poes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Kliendi isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) lepingust tulenevate kohustuste tätmiseks või päringutele/kontaktivormile vastamiseks ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
      2. E-pood ei kasuta Kliendi elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Kliendile.
      3. Kliendil on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
      4. Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Klient on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku.
      5. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka e-poel ligipääs.
      6. E-poe tellimuste keskkonnas säilitatavaid andmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset informatsiooni. Me ei avalda oma klientide andmeid kolmandatele osapooltele.
  9. Pretensioonide esitamise kord
      1. E-pood vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Kliendile.
      2. Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
      3. Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad e-pood ja Klient omavahel kokku. Parandamise kulud katab e-pood.
      4. E-pood ei vastuta Kliendi süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
      5. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile karine.terzjan@gmail.com pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
      6. Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
      7. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
      8. Kliendil on õigus nõuda e-poelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui e-poel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, e-pood ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, Kliendile on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
  10. Muud tingimused
    1. Kui e-pood on keeldunud Kliendi kaebust lahendamast või Klient ei ole nõus e-poe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Klient esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Klient võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijavaidluste komisjoni andmed on:

 

Aadress: Rahukohtu 2, 10130 Tallinn

E-post: info@tarbijakaitseamet.ee

Veebileht: http://www.tarbijakaitseamet.ee

Telefoninumber: +372 6201707

Euroopa Liidu internetipõhine tarbijavaidluste lahendamise platvorm on leitav: http://ec.europa.eu/odrAntud platvormil saab Klient kaebuse esitada nii piiriülese kui riigisisese tehingu puhul.